Srenerik's Blog

Bare Forfatter Søren Erik Nielsen

Jeg har ventet på dig

Et urimeligt valg! Jeg har ventet på dig dag og nat har jeg tænkt på os toNu vil du have mig, nu du sikker i din sag og nu det mig du skal vente på kan du tro for mit hjerte er delt i tomhed nu kan jeg ej svare dig i roJeg elsker dig det ved du jo.Du mærker at den gamle kærlighed som er sprunget frem igen det ikke let at se den igen hvad skal jeg dog gøre hvad skal jeg dog sige når nu du ser mig på den anden side.Mit valg er urimeligt for mig og ja hvordan skal det gå, når hvores hjerte går i stå.Jeg ville ønske af hele mit hjerte At du ikke havde mærket den gamle kærlighed blomstrer i dit hjerte for mit hjerte er i smerte en tåre jeg fælder ved senge tid i drømme jeg ser os to mit hjerte det smiler af glæde men så vågner jeg igen og kan jeg mærke mit hjerte smerte. Søren Erik Nielsen

25. marts 2010 - Posted by | Forfatter Søren Erik

Endnu ingen kommentarer.

Skriv en kommentar